Kapitel 2

Det var så länge sen jag drog iväg ett inlägg här så kommer knappt ihåg hur man gör. Hur börjar man liksom? Sommaren i Sverige har iallfall varit magisk, men eftersom jag egentligen är emot killar som bloggar så har jag såklart låtit bloggen vila, med tanke på att enda anledning att jag skrev förut var för att jag var i ett annat land och faktiskt hade saker att skriva om. 
 
 Efter en sommar av velande och mejlande så slutade det med att jag nu jobbar mig några mil uppåt i Kalifornien och klämmer mig in bredvid Ossy Osbourne och David Beckham i....Los Angeles! Efter en jävla massa strul med kontrakt osv så vet jag inte ens om övergången är klar, men nu kände jag att jag inte kan vänta längre. Ni trogna läsare har lidit tillräckligt.
 
Fick massa arga sms från några trogna läsare som tyckte att det var förjävligt att jag inte skrev ett sista avslutande inlägg när jag kom hem från USA i våras. De ville ha en fet sammanfattning och ett skönt avslut liksom. Det de inte fattade var att showen är ju inte slut? Jag skriver ju fortfarande nya kapitel? Så nu dammar jag av sandiegosnummeratta och kickar igång säsongen 14/15. Vissa av er var helt magiskt trogna förra säsongen och jag hoppas verkligen inte ni varit runt bland andra bloggar bara för att vi tagit ett litet break.
Så häng me nu, det blir kul! Och som sagt, ni som tvivlat och klagat, kom ihåg: 
 
 
 
/#27

Kommentarer
Postat av: Viktor

rysningar.

2014-08-22 @ 21:11:26
Postat av: marras mördaren

Vilken klubb blir det då? Kings?

Svar: Vi tränar i samma hall som Kings, men det är väl också det närmaste jag kommer. Long Beach Bombers.
Erik Eidissen

2014-08-22 @ 23:29:47
Postat av: Bombers alumni

This is surely a top signing! Good luck this winter Erik!

2014-08-23 @ 03:11:01
Postat av: Anonym

Men jävlar vad du har hållet igång bloggen sen jag var här. Nu lämnar jag den aldrig!

2014-09-18 @ 07:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0