Läsartävling

Är så jävla omotiverad och ofyndig när det gäller att hitta på rubriker till inläggen. Funderar på att ha ett tema, Bank och Niva på sportbladet har t.ex låttexter. Ett ganska bra rubrik-tema, det här inlägget skulle t.ex ha kunnat heta "Black night is a long way from home", från låten Black Night med Deep Purple. Skriva gärna i kommentatorsfältet om ni har någon bra idé på tema. Vinnaren får en valfri Gulls-souvenir värde under $20!
 
I förra inlägget skrev jag att jag skulle ta en runda på stan med cykeln. Dock blev den resan inställd pga för lite luft i däcken. Istället gjorde jag debut på cykeln idag istället.
 
Eftersom jag fortfarande inte har tillgång till internet när inte värdfarsan är hemma så bestämde jag mig för att trampa ner till Starbucks (innan jag åkte till USA var tanken att jag skulle hitta ett litet mysigt fik där jag kunde bli stammis och tillslut inte behöva säga vad jag vill ha utan bara få det serverat. Starbucks är "mysiga fiks" motpol, men det får duga tills vidare) och utnyttja deras gratis WIFI. Där satt jag och laddade ner filmer, pratade skype, lyssnade på musik, läste sportbladet och tillslut hade klockan blivit så mycket att jag gjorde bedömningen att jag inte skulle hinna hem och tog därför cykeln direkt till träningen. "Fan va skön jag är som är så jävla spontan", tänkte jag. 
 
Vad som inte var lika skönt var att cykla hem efter ett ispass och 1h cirkelträning i benen. Det gjorde det inte lättare av att de sista två kilometrarna avverkades i totalt mörker eftersom det varken fanns gatlyktor eller cykellampa.
 
"Men vadå, hur mörkt va det då?"
Såhär mörkt.
 
Idag fick resten av laget och de två andra målvakterna flytta in i omklädningsrummet. Kul för dem.
 
 

Kommentarer
Postat av: Pippi

Hahaha! Det är verkligen roligt att läsa din blogg!!

2013-09-18 @ 10:46:51
Postat av: Morbrodern

Oj va svart! Snart är det nog din tur!,Heja Erik

Svar: Jag fick ju flytta in förra veckan!! :D
Erik Eidissen

2013-09-19 @ 05:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0