Galja hela jävla Djurgården

Igår satt jag och deppade och funderade på om jag helt enkelt inte har tillräckligt hög IQ för att ta körkort. Kanske var bättre att cykla och åka buss resten av livet och på så sätt göra miljön en tjänst och samtidigt bygga lite extra benmuskler. Mitt under mina funderingar ringer Jesper.
 
Anledningen till att jag blev glad av att det var just Jepser som ringde var av olika anledningar.
För det första är Jesper en jävla vinnare och är inte så jävla seriös hela tiden. "Det é ju som det é"-mentaliteten älskar jag. Men den största anledningen till att jag blev glad av att han ringde var av den enkla anledningen att han inte heller har något körkort. Vi är på samma nivå liksom. Och efter att ha snackat ett tag så fick han försöka svara på de frågor jag hade fel på provet och efter att ha ställt de sju frågorna kunde vi konstatera att han hade lika många fel. Lycka. 
 
Derby imorgon. Det räcker så.
 
/Time for heroes
 
 

Kommentarer
Postat av: Morbrodern

Vad f-n är det där ??

Svar: Haha vilket?
Erik Eidissen

2013-09-26 @ 05:14:32
Postat av: Körkorts-Jeppe

Det var ett mentalt behövligt samtal vi utförde, alltid kul att tala ut om viseversa med dig. En bra kille helt enkelt! Älskar dig brorsan!

/En råtta svart och gul, Fyfan va han är ful.

2013-09-26 @ 05:34:01
Postat av: Morbrodern

Menar ni att det är en gnagare som har hissats upp i korgen?Heja Djurgården!!

2013-09-26 @ 17:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0