Ensam hemma

Eftersom familjen är i Vegas och roar sig och min värdfarsas mobil är internetrautern så har jag för tillfället inget internet. Lägg till att min mobil lagt ner och ni förstår att det kommer bli begränsat med inlägg helgen som kommer. Nu sitter jag på Starbucks med Felix och det är också enda gången jag har internet.
 
Trots att vi snart är inne i Oktober så snittar vi fortfarande 25 grader här borta i södra Kalifornien. Det gör det frestande att jobba på brännan nästan varje dag, men jag har satt som regel att försöka undvika solen de dagar vi har träning och istället jobba extra hårt på våra träningslediga dagar. Eftersom jag har planerat att göra rent hus med resten av målvakterna i ligan så går det inte att glida runt uttorkad pga att man legat och pressat för mycket. Bra Erik. 
 
Med en vecka kvar till hemmapremiär. Det betyder att det är stor hockeyfeber i sta. Eller, nja... 
Dock så ska det tydligen bli utsålt och eftersom ägaren tydligen är en riktig bussiness-man så brukar han alltid skita fullständigt i säkerhetsreglerna och packa in så många som det bara går. Framförallt på hemmapremiären. Ikväll är det "Crusin grand" på byn. Det är tydligen nån bil-grej som anordnas varje fredag som brukar dra en del folk. Det ska vi såklart utnyttja och glida runt i matchströjorna och ragga fans. Kan bli kul.
 
Nu dör dock min dator så vi hörs om några dagar gänget, håll igång så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0