Börjar närma sig

Det här är inget vanligt inlägg för det här är (förhoppningsvis) bloggens första BILD-INLÄGG!

Det börjar närma sig premiär,nu bara (nåja) 23 dagar kvar till vi kickar igång! Som jag skrev på twitter vore det roligt om ni laddade ner lagets app i mobilen. Där kan ni kolla statistik, spelschema, truppen osv (hahaha medans jag skrev det där så kom jag på mig själv, inte en jävel av er bryr er när jag har match eller vem som leder poängligan, men aja). Sök på appstore "San Diego Gulls, kom igen det blir kul!

Kommentarer
Postat av: Arne Mahoony

Nedladdat och klart. Kolla kommentaren på "Fan Wall". :-)

Svar: Hahaha såg nu,bra press man får nu då!
Erik Eidissen

2013-09-11 @ 21:55:12
Postat av: Morbrodern

Hej Erik ! Ja det där var ju en fin bild men nu vill vi ha helt andra bilder vi måste ha ansikten på alla namn skicka ett gruppfoto på familjen kan du få med en bild på grisen,hunden och städerskan är det ett plus. Sen skulle det va kul att se huset,poolen,omgivningarna,staden,havet mm mm. Går det att ordna ? Skriv på det är kul att läsa.

Svar: Haha fan va höga krav! Grejen är att min amerikanska mobil har sån usel kamera så om jag hade tagit kort på grisen hade ni inte vetat om det var hunden eller något annat djur! Sen vet jag inte heller hur man lägger över bilderna till datan. Men ska be grabbarna ta lite kort som jag sen kan försöka lägga upp!
Erik Eidissen

2013-09-13 @ 17:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0