Bilder

Min morbror har i vartannat inlägg tjatat efter bilder och morbror-Björn är en av de personer jag har mest respekt för på jorden, alla kategorier. Därför har jag såklart skakat fram lite bilder.
 
Det här är bilder från dagens baseboll-match vi arrangerade på tomten.
 
 
Andra bilden visar hur Michael är påväg att skicka iväg en boll som precis efter att kortet är taget får Felix att vrida sig smärtor. Förmodligen blir det ett litet lätt blåmärke på låret imorgon. I bakgrunden kan ni se lyan som ska försöka ersätta Fjärilsvägen 9 i åtta månader.
 
 
På bild tre ser ni en knockad Felix och en skadeglad lill-Erik.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Morbrodern

Tack för den passningen men jag uppskattar att det åtminstone fin en människa på jorden som har lite respekt för mig.men bilderna var fina. PS .du vet att du är min hjälte.

2013-09-21 @ 09:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0