Storyn fortsätter

Till alla trogna supportrar som suttit inne på bloggen och upprepade gånger tryckt på "uppdatera" men utan önskat resultat i form av ett nytt inlägg har jag fått ett uttalande ifrån Erik. I helgen spelade Eriks San Diego Gulls två matcher som han garanterat kommer att skriva mer utförligt om själv i senare blogginlägg, det gäller bara för er att ha tålamod.
Nedan kan ni läsa hans uttalande och orsaken till han ej skrivit detta inlägg.
Erik hälsar:
Att två förluster får mig inte att gå under jorden. Dock har jag inget Internet för tillfället, men jag är snart tillbaka. Jag vill bara säga att storyn lever och det skrivs fortfarande nya kapitel även om det här var ett dåligt sådant.
 
/Linus Ringh, pressansvarig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0