Vi blir aldrig som er från stan

Idag var det dags för "Grandparents and special friends day" på värdbrorsornas skola. Var inte jätte-motiverad på att ställa klockan på 6.00 när man är van att glida upp runt 10, men eftersom värdmorsas påmint mig om den här dagen varje dag de senaste två veckorna så var det inte läge att banga ur. 
 
Så slet mig motvilligt upp ur sängen 6.10 (10min-snozzen är så sjukt viktig). Eftersom ungarnas skola är "en av USAs bästa privatskolor" och jag försöker representera Väsby så gott det går så valde jag att i en tyst protest mot överklassen ta på mig min orten-tröja där det står "Förortsbarn - Vi blir aldrig som er från stan". Toppade det med min finaste keps och ett par schyssta jeansshorts. La mig därefter i soffan för att få några sista minuters sömn medans resten av gänget gjorde sig i ordning. När alla är redo att dra så kommer Micheal ner för trappan och säger lite försiktigt att "du vet att man måste dressa upp på Grandparents day..?", jag tänker att "det måste ju bara gälla ungarna", men frågar ändå värdmorsan för säkerhetsskull. 
 
Slutade med att jag stod i badrummet och panikfixade frillan (som Keegan klippt,bedrövlig) och letade fram min finaste skjorta. Inte läge för Förortströjan,tydligen.
 
Lovade ju en bild på highschoolmatchen (lovar många blogg-grejer som jag inte håller,jag vet), så här kommer den!
 
Drog ju ett mördarlångt inlägg igår och vill ju inte få fler klagomål från Elin B,så jag slutar här. Hörs!
 
/#27
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Morbrodern

Hej Erik du får inte skicka så knivskarpa bilder man får nästan ont i ögonen! Men det är kul med bilder,sa du 10 förresten oj oj oj du har det bra. Vi hörs.

2013-11-28 @ 05:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0