Kort, klasslöst inlägg

Klockan står på 05.00 för imorgon är det dags för ännu en bortamatch i bondeträsket. För att inte glömma nått har jag såklart redan förberett allt. Väskan är packad, matlådan gjord och finskorna står vid dörren för att dem inte ska glömm...eller nja. Så gjorde jag iallafall förra roadtrippen. Nu har jag varken hunnit göra matlådan, packad väskan. Är också för trött för att orka hoppa upp ur sängen igen, så det får helt enkelt bära eller brista imorgon.
 
Södra Kalifornien bjöd på bra väder idag, därför blev det lite tennis och poolhäng. Det var ett tag sen jag klev av Fresta Centercourt för sista gången efter att ha spöat Alex, så man var lite ringrosting första gemen. Men tillslut vevade maskinen Ekan igång och vann plattlätt. 
 
För övrigt...
 
...så snackar jag med Jesper och Brask just nu. Eller gjorde. Jesper skulle av någon anledning pausa samtalet och har inte kommit tillbaka på 20 minuter. Förmodligen sitter dom och är sköna tillsammans nu utan mig. Men men. (Fan va dåligt bloggmaterial. Blir lack på mig själv för att det är så dåliga inlägg just nu,vad håller jag på med?)
 
...undrar jag om morbror Björn och Arne gått under jorden? Eller bojkottar ni bara bloggen? Era kommentarer var det som höll skrivlusten vid liv. Är det ni som ska få bloggen att tillslut gå i graven?
 
...tänkte jag rädda upp det här inlägget med en magisk bild på Jesper från vårt senaste nattskype, men han gav mig inte tillåtelse. Kanske var bäst så.
 
...åkte Lilja hem till Sverige idag. Så varför är jag kvar? Hon va ju anledningen till att jag åkte hit?
 
När jag snackade med Elin på skype för några veckor sen och vi kom in på bloggen så förklarade hon att "Ja asså den är ju bra, men inläggen är ju så långa så pallar ju inte läsa. Du skriver ju en A4 varje gång." 
 
Så varsågod Elin, ett kort, klasslöst inlägg.
 
/#27

Kommentarer
Postat av: Viktor

Delen med Lilja var bäst. Detta oändliga jagande som tillslut kommer visa sig vara värt. keep going

Svar: Hahaha exakt! "Success is going from failure to failure without loss of entusiasm"
Erik Eidissen

2013-11-08 @ 07:23:59
Postat av: Lilja

haha asså erik... Bra att du håller igång tennisen, jag och lulle har ku chansen att träna varje dag nu ;)

2013-11-08 @ 09:47:57
URL: http://liljabjorks.blogg.se
Postat av: Arne Mahooney

Jag har verkat i det tysta ett tag... Du får ju kolla vilka IP-nummer som varit inne på bloggen innan du vräker ur dig anklagelser och anledningar till att lägga ned bloggen. ;-)
Hur går det på hockeyn? Får du nån istid? Om inte - exakt vilka droger använder coachen??
Hota med att skicka tam-grisen på honom om du inte får lira. (Gör inte som Mr. X och ligg med tränarens dotter för då blir det båsdörren resten av sessen!!). För övrigt så vet du vem Mr. X är men det tänker jag inte avslöja... :-)

Svar: Hahaha skönt att höra ett livstecken, kommer jag få veta vem Mr X är när tiden är mogen? Man blir ju hyffsat nyfiken!
Erik Eidissen

2013-11-08 @ 14:29:35
Postat av: Linus

Men vafan Lilja... Aja, hoppas du tar dig igenom vistelsen ändå bror, kämpa.

2013-11-09 @ 20:25:09
Postat av: Tommy Tiselius

Måste såga att du e stilig som fan i Kostym Erik

OM det skulle vara så att ingen står med ett fet kontrakt åt dig så kan du nog bli direktör nånstans

Fast hoppas ju få se dig Wings igen Erik Tillenbörjan iallafall ha D Gött

Svar: Haha tack chefen! Det enda jag undrar är: Om jag kommer till Wings, kommer du stå på läktaren och skrika?
Erik Eidissen

2013-11-10 @ 15:39:16
Postat av: Morbrodern

Såhär är det . Efter att du lovade en bildserie på din cykeltur från hemmet till staden låg jag vaken om nätterna ställde väckarklockan 1tim tidigare för att jag tyckte det skulle bli så spännande,men vad händer ? ingenting mer än att jag blev tröttare och tröttare. Men du kan vara övertyga om att jag läser allt du skriver,och jag går fortfarande upp 1tim tidigare,hoppet är det sista som överger mig.


Svar: Hahahahah okej cykelturen utlovas innan veckans slut,lovar!!
Erik Eidissen

2013-11-11 @ 06:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0