Bild-bomb på strandhänget

En av det bättre sakerna under säsong och det man saknar på sommaren är att vakna upp dagen efter en bra match. Inte mycket som slår den känslan. Därför var man på topp igår och därför valde vi att dra till stranden och softa på vår lediga dag. Inte jätte-varmt i vattnet, men ändå uppfriskande. Och eftersom jag fortfarande är på bra humör så bjuder jag på en bildbomb:
 

Brukar alltid va packat på stränderna, men amerikanarna är inte lika laddade på strand-häng i mitten av november...
 

Eftersom värdfarsan tvingar mig att kolla på amerikansk fotboll så fort det visas på TVn så har man ju lärt sig en del. Just nu vore ju Quarterback i San Diego Chargers drömmen.
 

Skulle jag inte platsa som QB så kan jag ju bli grabben som skjuter bollen efter varje touchdown. Det är alltså hans enda jobb. Kliver ut på planen ca 5ggr per match (om han spelar i ett bra lag, annars kan det bli mindre än så), drar iväg en vrist mellan två stolpar, sätter sig på bänken igen. Och tjänar pengar.
Notera Mexikanarna uppe i högra hörnet. Säkerhetslinor är överskattat.
 
Ps. Bilden ger inte min schyssta bränna rättvisa. Ds
 

Och just när jag ska komma på en fyndig text till den här bilden så gör Ronaldo 0-1 på Sverige. Fan. Tjarå Brasilien 2014...
 

Efter strandhänget så drog vi till en pizzeria där man blickade ut över ett ölbryggeri. Halv-avslappnad stämning när hälften av knegarna glider runt med en bärs i handen.
 
Nu ska jag jobba in en vändning, Anders Svensson är på plan så allt kan hända. In med bollen!
 
/#27

Kommentarer
Postat av: uring

Äntligen har strandhunk fått ett namn.Ölbryggeriet har dom övernattnings rum vore nått för mig.sköt dig...

2013-11-20 @ 13:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0