Med gråten i halsen och knutna nävar

De senaste veckorna har jag formtoppat livet occh allt har gått med mig. Så var nästan säker på att det skulle komma en motgång snart. Det är så det funkar, liksom. Idag på uppkörningen var det dags. Allt rullar på perfekt fram tills att jag ska svänga höger vid ett rödljus och tänker "Nice,nu har jag grönt då kör vi". Riktigt så enkelt va det inte och efteråt säger inspektören "du körde bra,men jag kan inte godkänna dig eftersom du inte lämnade företräde vid rödljuset". Precis vad man vill höra......
 
Försöker lugna mig själv genom att påminna mig om att personer som Jesper och min kusin (barndomsidol) inte heller har körkort...
 
 
Ger den här skiten en sista chans nästa vecka. Som min vapendragare Alex brukar säga: VI KÖR!
 
/#27

Kommentarer
Postat av: Lilja

You can du it maaaaan!!!

2013-12-06 @ 07:17:31
Postat av: Morbroder

Det var väl det jag misstänkte att det skulle komma en uppkörning oxo. Bättre lycka nästa gång.

Svar: Haha nu får du det att låta som att jag inte sa någonting om det,men det gjorde jag faktiskt.
Erik Eidissen

2013-12-06 @ 07:36:33
Postat av: morsan

Som sagt, du kommer bli expert på korsningar:)

2013-12-06 @ 11:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0