Hej från San Diego

Efter några dagar av internetstrul så tänkte jag äntligen dra igång bloggen. Det kommer vara ett tjejbloggs-upplägg där jag skriver vad jag gör på dagarna, kanske vad jag käkar eller vad jag har på mig. Detta för att den först och främst är till för att morsan och mina närmaste svenska vapendragare ska veta vad jag gör på dagarna. Jag VILL smacka in minst fyra inlägg i veckan, men förmodligen kommer bloggen efter några veckor sakta men säkert dö ut och tillslut läggas ner. Men hoppas inte.
 
Folk jag känner som flyttat till USA och skaffat blogg har av någon jävla anledning börjat lägga engelska meningar mitt i inläggen. Detta händer alltså inte efter att de bott i USA i 15 år, det räcker med några dagar. Det kan se ut typ såhär: "Hej bloggen, idag var vi på stranden och badade, it was sooo awesome!!" eller "Idag kom det fram en kille till mig helt random och sa att jag var snygg, I was like WTF!?". Jag ska göra allt jag kan för att detta inte ska hända mig. Ser ni mig göra det vill jag att ni antingen lägger en spydig kommentar i kommentatorsfältet eller helt enkelt bojkottar bloggen i fortsättningen. Bra,då säger vi så.
 
Jag bor alltså i soliga San Diego hos familjen LaCorte. Familjen består av Lisa, Sal, Michael (9), Erik (5), tre sköldpaddor, tre hästar, en hund och sist men inte minst har vi grisen (!?) Arnold. Jag vet egentligen inte vad Arnold fyller för funktion, han bor på min balkong,softar i solen, äter när han får mat och därimellan ligger han och sover. Hoppas ändå att han på något sätt avskräcker skallerormarna och prärievargarna som tydligen glider runt vid huset.
 
Klockan är bara 07.30 så jag ligger fortfarande i sängen och myser. Om 40min kommer en lagpolare (med det briljanta namnet Drake DeBerry) och hämtar mig så jag måste börja göra mig i ordning. Men hoppas att ni vill fortsätta följa showen på sandiegosnummeratta.blogg.se ,håll igång så hörs vi!
 
/VarförVinnerInteGnaget
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennzor

Den här skall minsann följas flitigt!

-Schysta chickflic accessoarer där uppe btw! ;)

2013-08-27 @ 17:25:51
Postat av: Arne Mahoony

Låter ju helt f'n awesome! Spika igen kassen och ge fan i grisen om det skulle kärva med brudar den första tiden....
Vänta med att byta ut plocken mot ett tacoskal till slutspelet. ;-)

2013-08-27 @ 18:09:26
Postat av: Erik

Haha ska ta upp designen med webbansvarige Isabelle Carlsson...
Haha har ännu inte käkat nått Mexikanskt,Arne, men det kommer väl!

2013-08-27 @ 19:27:12
Postat av: Dyssen

Krönikören din king

/dyssen

2013-08-28 @ 13:42:10
Postat av: Lilja

hahha erik! så himla awesome du e!!

2013-08-29 @ 04:34:10
URL: http://liljabjorks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0