Veckans Ros till morsan

Känner mig lite som en journalist just nu som väntar på den där källan som kan bekräfta årets scoop. Utan att vara 100% säker kan han inte publicera så det är bara att snällt vänta. Imorgon eller på lördag kan jag förhoppningsvis släppa vart showen kommer att rulla någonstans. Kan i alla fall avslöja att det inte kommer bli lika mycket beachbilder här på bloggen eftersom min (förhoppningsvis) nya delstat har tunt med stränder, men och andra sidan så är det ju ändå bara morbror-Björn som visar sin uppskattning genom att lämna kommenterar så just nu känner jag ingen anledning att smöra för er (jo, läsarsnittet är lika högt som förra året så ni kan inte skylla på att ni har blivit färre, ni har bara blivit lata).
 
 
Kom ni ihåg förra året när jag var hyffsat bra på att varje vecka slänga in "Veckans citat"? Har jag inte riktigt kommit in i blogg-stimmet än, men ska försöka bättra mig. Idag ger jag er dock Veckans Ros som går till min älskade morsa:
 
"När inget är som förr behöver du känna att allt är som förut", så när jag fick veta att jag skulle bli ivägskickad till ett annat lag så gjorde jag som jag alltid har gjort när det skitit säg: Sökt tröst hos morsan. Men när jag ringde den här gången var hon inte riktigt så laddad som jag hoppats på. Jag försökte vara positiv och berättade att flera andra lag var intresserade, men det där riktiga engagemanget fanns inte där. Efter ca tjugo minuters skypande så ledsnar jag och ber henne om lite mer engangemang...
 
"Absolut gubben, men klockan är 4 på natten här, jag är lite trött". Oj, juste. Hehe.
 

/#27


Kommentarer
Postat av: morsan

Tack gubben!
Du vet att jag alltid försöker göra allt för mina barn.
Älskar dig så mycket!

2014-09-12 @ 10:50:32
Postat av: U.Ring

Another day Another Team .spelar ingen roll gör ditt.Spela skjortan av dom......

2014-09-12 @ 14:30:34
Postat av: martin

när släppar du bomben om var du kommer spela?

2014-09-14 @ 16:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0