Bildspecial

Och här kommer bildspelet, som utlovat. Som jag sa så var lägenheten i Las Vegas OK, inte som F9, men OK.
 
 
 
"Dålig utsikt ju, ser ju ut som en jävla parkeringsplats!". Ja, men det är för att de håller på att bygga en arena för utomhuskonserter. När Europe var i stan i somras tog vi oss upp på simhallstaket för att få samma vy som den här, så jag vet av egna erfarenheter att Mr White kommer kunna gratis-digga rätt bra från sin balkong nästa år.
 
 
 
 
Kalifornien gav mig milslånga stränder och shortsväder året runt. Medford synar med feta berg, rätt mäktig utsikt och bras-väder. Mysigt ändå. Som vanligt så går det inte att ge en rättvis bild på en bra utsikt då det alltid blir 14ggr sämre på bild. Men med lite fantasi kan ni nog se storheten,
 
 
 
 
Lyckades fånga Anton när han gör samma misstag som mig och försöker återge den mäktiga utsikten genom att ta kort. Turisterna.
 
 
 
 
Den hänger en karta i ishallen som visar vart allas shower startade. Smällde stolt dit #33 i norra Stockholm. Men jävlar va litet Sverige är. Vi kämpar på.
 
 
 
 
För några dagar sedan var några i laget iväg på lite community service. Inte riktigt säker på vad det var vi gjorde, men det var någon form av mongoloidas dag där Spartans var där för att visa sitt stöd. Tydligen kallar man utvecklingsstörda för "buddies" här och eftersom jag inte visste vad jag skulle skriva på min skylt så frågade jag projektledaren som bad mig skriva "I have a buddy". Såhär i efterhand är det rätt obegripligt skrivet, vadå "jag har en buddy"?? Men aja. Tanken som räknas, antar jag. Passade på att reppa sverige på ett hörn iallafall.
 
 
 
 
Det var allt för den här gången. Nu ska jag rulla iväg till gymmet. Champions are made when....
 

/#27

Kommentarer
Postat av: Morbrodern

Kul att du lever jag började bli lite orolig. Kämpa på och tänk på livet är en lek man behöver inte ta allt med största allvar.

2014-09-30 @ 06:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0