Glacier nationalpark

Kom nyss in efter att ha lekt "Capture the flag" med laget. Kändes mig som 10 år igen. Smyga i mörkret, jaga varandra och det slutade t.o.m med att jag ramlade och skrapade upp knät. Precis som på den gamla goda tiden. Älskare.
 
Dålig skrivmotivation just nu,  mest för att vi är ute på en 11 dagar lång roadtrip vilket gör att dagarna går ut på att träna på morgonen och sen ligga på hotellrummet och spela skjutspel (cred till min roomie Logan som hade rutinen att ta med sig sitt Xbox till Montana, jävla vinnare) så det finns inte så mycket att rapportera. Och eftersom tränaren fortfarande kör sitt tänk "jag är nöjd me de två målvakter jag har" så får jag (minst sagt) sparsamt med speltid, därför skiter jag i att rapportera om matcherna (legosoldaten). Eftersom Limpan (självutnämd agent) inte gjort ett skit för min karriär sen han tillträdde så har jag snackat med en kanadensisk agent som förhoppningvis sätter showen i rullning igen, vi får se. 
 
Idag var vi i alla fall i Glacier Park. Frida, som inte ser storheten i mäktiga naturer skulle nog tyckt att det var en bedrövlig utflykt, men för oss andra var det rätt coolt. Gör återigen misstaget att återge i bilder, men vafan:
 
 
 
Av det jag har sett så ser hela Montana ut ungefär såhär. Så till er som bad mig skriva på baksidan av pappret när jag var liten för att "spara träd": Ni kan sluta oroa er nu.
 
 
 
 
 
Och här vår slitna, men ändå charmiga buss. Framför den står Anton, som tydligen varit en trogen läsare sedan bloggen startade och som också har lovat att komma med ett gästbloggsinlägg inom en snar framtid. Med tanke på att hans båda farföräldrar är journalister så är förväntningarna från min sida skyhöga.
 
 
 
 
 
Det här hade varit en schysst naturbild om det inte hade varit för att Billy hade valt att förstöra den. Straffar honom genom att lägga upp den i bloggishen. Anledningen till att det ser ut som att han precis bedövat hela underkäken är för att amerikanarna lägger snusen i underläppen (?!). Kämpa.
 
 
 
 
 
Men hörni, vi lär ju höras!
 
/#27

Kommentarer
Postat av: Limpan

That's it. Att du har mage att ge mig sparken så här öppet inför 10000 läsare..

2014-10-08 @ 15:30:05
Postat av: uring

bra val.

2014-10-08 @ 18:01:40
Postat av: martin

Haha! Kämpa!

2014-10-09 @ 06:02:27
Postat av: Morbrodern

Du vet att vi älskar bilder!

2014-10-09 @ 18:39:06
Postat av: Östlund

Ska man få vänta en vecka mellan varje inlägg?

2014-10-14 @ 18:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0