Det var det.

Jahapp. Det var det. Kom ni ihåg när vi för några månader sedan laddade igång med en fet genomgång av säsongen? Hur experterna dömde ut oss och jag dömde ut experterna? Den här gången fick de rätt. Inget slutspel för Gulls och därmed blev det tidig semester. 
 
Tänkte först göra en fet sentimental lista av de bästa minnena från säsongen, men orkar vi verkligen med ett så sentimentalt inlägg? Jag gör det inte i alla fall. Kanske senare. 
 
Trots att vi inte inte vann många hemmamatcher slutade aldrig fansen att komma på matcherna. Det höll på att brista för mig när jag beklagade mig för ett av mina favoritfans.
 
 
Han förklarade att han inte brydde sig om om vi förlorade eller vann. Det räckte med att han fick se oss spela. Den här bilden togs efter den sista matchen. Efteråt skakade vi hand och berättade hur mycket vi älskade varandra (typ) och sen gick jag därifrån. Även om vi sa "vi ses", så visste vi båda att det där var sista gången någonsin.
 
Fan, nu blir jag ju sådär sentimental ändå. Till något roligare! Efter att i 15 nätter tvingats sova på rygg så kan jag inatt äntligen få rulla över på rygg eftersom jag idag tog bort häftklammorna ur knähelvetet!
 
 
Jag tycker det fortfarande ser halvöppet ut, men enligt läkarna har det läkt ihop bra... 
 
Avslutar med en bra brorbild på mig och lill-Erik ifrån helgens strandhäng. 
 
 
 
/#27

Kommentarer
Postat av: Morbrodern

Helvete Erik ,här sitter man och slumrar till en stund och då passar du på att skriva en hel roman med bilder och allt,imponerande!,

2014-03-12 @ 19:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0