Svepta

Svepta. Dvs vi förlorade alla helgens matcher. Tänker inte skylla på att vi bara hade fyra backar, eller att domaren var det sämsta jag sett på nitton år...eller jo, det tänker jag fan. Förlorar man alla matcher med uddamålet så är det precis såna grejor som avgör. Att vi får ett regelrätt kvitteringsmål bortdömt med 19 sekunder kvar, eller att vi bara hade ETT powerplay i söndagens match (samtidigt som Brahmas hade åtta).
 
Efter att Brahmas gör 2-2 (i PP såklart) så trycker jag iväg pucken ur målet och av misstag åker den upp på läktaren. När domaren kommer fram och frågar vart pucken är så säger jag att den åkte upp på läktaren och pekar på en fet gubbe som fick den på sig. Gubben skriker till domaren att jag kastade pucken på honom och det räcker uppenbarligen som bevis för att jag ska få två minuters utvisning för "delaying the game". Som sagt,parodi.
 
Tycker ändå jag vann matchen i matchen mot Viktor, som gick mållös trots minst 3 rena frilägen. Eftersom han var tillräckligt klassig för att inte håna mig efter helgen så ska jag också vara det, därför lämnar jag hans fight-incident till en annan gång. Påminn mig om några veckor, för det är en rätt bra story.
 
Jag måste tyvärr hetsa iväg till träningen nu, men lovar (eller nej det gör jag inte,ni vet hur det blir när jag lovar) att jag ska försöka dra iväg ett inlägg antingen ikväll eller imorgon.
 
Håll er borta från dåliga domare så hörs vi snart!
 
/#27
 

Kommentarer
Postat av: Morbrodern

Fy för feta gubbar! Bra storys gillar vi kör den!

2014-01-20 @ 19:01:46
Postat av: uring

har du dött???? skriv förböveln.varje dag så jag har nått att läsa till morgonKAFFET.

2014-01-20 @ 21:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0