Grind when the lights are dim

Nu kommer det förmodligen bli ett jävla liv på mina trognaste läsare (det är dock bra, visa känslor), men risken finns att jag inte kommer kunna skriva om Flygdramat idag heller. Tränaren fick för sig att lägga dagens träning 07.45 så efter JVM-finalen (hatar allt som har med Finland att göra, förutom familjen Liljendahl) så tog jag en powernap. Jag berättade förut att jag aldrig kommer lära mig de/dem, en sak jag också alltid kommer ha svårt för är PM/AM. Somras förklarade Jennie hela grejen för mig i ca 10min, men fattade ändå inte. SÅ den 1h långa powernap blev helt plötsligt 3h. Så nu sitter jag här. Nyvaken klockan 6PM.

Har intalat mig själv att jag ska lägga i en till växel sista halvan av säsongen, så när Stefan (har aldrig fattat vem det är, tror han är ansvarig för oss importer och glider mest runt i ishallen. När jag träffade honom första dagen presenterade han sig som "Escondidos gudfader") frågade om jag ville köra ett andra pass ikväll så var det bara att tacka ja. "Grind when the lights are dim to shine when the lights are bright". 

Därför vet jag inte om jag hinner skriva ett långt A4 idag och kanske därför får skjuta upp det. Som vanligt. 

/#27


Kommentarer
Postat av: Nina

....och väntar...

2014-01-06 @ 14:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0