Bildspecial från El Paso

Langar iväg en kort bildbomb när jag ändå är igång! 
 
 
Här står jag och laddar efter linupen och väntar på att motståndarnas svin lååååånga intro ska ta slut. Tillslut kom de iallafall ut från det fula noshörningshuvudet uppe i vänstra hörnet.
 
 
Drömmen har ju alltid varit att bli inzommad av kameran, snegla upp mot storbildskärmen och sen försöka se så cool ut som möjligt. Äntligen gick drömmen i uppfyllelse!
 
 
En del av Rhinos grisiga fans. Söndagsmatcher brukar inte dra så mycket folk eftersom matcherna konkurrerar med Sunday Football. Det har dock arrangörerna löst bra i El Paso genom att rea ut söndagsbiljetterna för $1 (Djurgårds-stilen), vilket gör att de giriga Texas-borna släpar sig dit på söndagsmatcherna också! Kul!
 
Avslutar med lite bilder från gårdagens Halloween-pyssel.
 
Efter lite googlande och brainstorming så valde jag att göra en enkel/stilren/svin-läskig pumpa. 
 
 
Små-grabbarna var klara efter 15 minuter. Jag och Felix tog dock lite allvarligare på uppgiften. Två timmar och trettio minuter allvarligare, närmare bestämt.
 
 
Och här har vi resultatet efter 2h och 45 minuters slit! Längst till höger har vi Felix pumpa. Snygg,men samtliga deltagare (förutom värdmorsan som försökte vara en bra mamma) tyckte att Felix fuskade eftersom han använde en stencil och ritade av. Får Lance Armstrong att framstå som sportslig, enligt mig.
 
Bredvid Felix har vi lill-Eriks (hahahahahaha)! Som jag sa i förra inlägget så tjatade han till sig den fetaste och dyraste pumpan på hela stället. Värdfarsan höll på att bryta ihop när Erik känner sig nöjd efter 2 minuter. "Köpte jag en pumpa för $30 för att du skulle göra den där!?". Tydligen.
 
Bredvid lill-Eriks står mitt mästerverk. Tänderna (?) var ett jävla helvete att göra, men är ändå nöjd med resultatet.
 
Sist men inte minst hittar vi Mikeals. Svin-lack pumpa med en liten lätt brännskada (?) nedanför munnen.
 
Alla fick förstapris ("jävla sosse-mentalitet" som min gamla tränare hade sagt"), dock ledsnade Erik på att alla skrattade åt hans pumpa så han drog upp på sitt rum innan prisutdelning. Hjälte.
 
Nu har jag fan langat bilder för en månad framåt,så inga arga kommentarer på ett tag! Hörs!
/#27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0