Nära döden-upplevelse

När jag varken har fått mitt körkort eller har börjat träna så händer det inte så mycket här just nu,därför vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Brukar själv såga alla "idag har jag gjort..."-bloggar, men nu får det bli så ändå.
 
Idag var det meningen att jag och Felix skulle hänga med hem till Derek och bada (nu har jag suttit i 10min och försökt komma på vilket hav San Diego ligger vid, men kommer inte på det, så nu bestämmer jag mig för att bara skriva bada). Så blev dock inte fallet för Derek (som skulle hämta mig) var tvungen att hjälpa sin pappa som äger en pizzeria och eftersom att jag hade otur med inspektören på uppkörningen har jag inget körkort och därför kunde jag inte ta mig till havet. 

Istället ska vi vara glada att jag ens sitter här och skriver för just nu kunde jag lika gärna vara död.
Vi brukar alltid skoja om att huset är omringat av massa farliga djur och insekter och därför har jag varit tydlig med att om jag ser en giftspindel eller skorpinjon i huset kommer jag fly fältet och låta någon annan avväpna inkräktaren. Så idag när det bara var jag och Tucker (jycken) hemma så glider det självklart upp en skorpinjon-jävel nedanför mina fötter. Vet inte varför, men jag har för mig att ju mindre skorpinjonerna är, ju farligre. Att döma av storleken på den här grabben så hade jag förmodligen varit död innan jag tagit mig ut från huset, men som tur var så hann jag fly innan han hann avrätta mig. Som jag skrev på twitter tidigare idag (@eidissen, FÖLJ!) så tror jag att anledningen till att jag höll mig så lugn i denna nödsituation var att jag för några veckor sen fastnade i en hiss med fyra andra personer och ändå behöll lugnet. Så när jag stod öga mot öga med skorpinjonen såg jag tillbaka på hiss-incidenten och tänkte "klarar jag det så är jag fan odödlig" - och mycket riktigt.
 
Klockan är 11.30 på kvällen här nu, så jag ska börja rulla mot sängen. Imorrn ska jag och Sal (värdfarsan) åka till körskolan (?) och kolla hur jag ska göra för att få körkort. Hoppas att jag får en mindre grinig inspektör den här gången, men "när man nått botten kan det bara bli bättre" som man brukar säga, så det är nog lugnt.
 
Halvkort inlägg igen såg jag nu, men ni får inte ha för höga krav! Vill ni ha långa och välformulerade inlägg ska ni läsa min vapendragare Viktor Brasks blogg. (Vet inte adressen så ni får googla). 
 
Och där är vi nu.

Kommentarer
Postat av: Viktor

riktig bror som fixar shoutout!

Schyssta inlägg! mer bilder!!!

2013-08-31 @ 04:13:00
URL: http://txforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0